Spring videre til hovedindholdet

Sådan tilføjer du en administrator til din konto

Vil du give en kollega adgang til at hjælpe med dit indhold eller dine indstillinger? Her viser vi dig hvordan.

Opdateret for over 2 måneder siden

Hvis du har brug for, at en anden skal kunne logge ind og hjælpe dig med fx produkter, kursusindhold eller indstillinger, kan du tilføje dem som administrator.

Det er hurtigt og ligetil – her viser vi dig hvordan.

Gå til “Indstillinger”

Klik på Indstillinger i venstremenuen, når du er logget ind i Lumant.

Vælg “Adgange”

Gå til menupunktet Adgange for at se, hvem der har adgang til din konto.

Klik på “Tilføj adgang”

Tryk på knappen Tilføj adgang øverst til højre.

Indtast navn og e-mail

Udfyld navn og e-mail på den person, du vil give adgang.

Invitationen bliver sendt automatisk

Personen får nu en e-mail med besked om, at de er blevet tilføjet – og kan derefter logge ind.

Af sikkerhedsmæssige årsager får du selv en besked, når en ny person er tilføjet.

Du har nu givet en ny person adgang som administrator.

Besvarede dette dit spørgsmål?