Når du sælger et kursus eller et medlemskab, kan du have brug for ekstra information – fx deltagerens navn, firmanavn eller særlige ønsker. Det kan du nemt indsamle ved at tilføje ekstra felter til betalingssiden. Her viser vi dig, hvordan.
Fremgangsmåden er den samme uanset om det er et produkt eller en medlemsklub
Gå til “Indhold”
Først og fremmest skal vi hen på den side, hvor du kan tilføje dine detaljer. Når du er inde på dit dashboard, skal du trykke på “Indhold”, som du kan finde ude til venstre i menuen.
Vælg “Produkter”
Når du har trykket på “Indhold” kommer der flere muligheder frem - Her vælger du “Produkter”.
Her kan du se en oversigt over de produkter, som du har i vores system. Du trykker på det produkt, som du gerne vil tilføje detaljer til.
Tryk på “Betalingsside”
Når du er inde på produktet, skal du vælge fanen "Betalingsside" øverst.
Aktivér “Tilføj ekstra felter”
Scroll ned til sektionen Ekstra felter og markér feltet Tilføj ekstra felter.
Det åbner for muligheden for at oprette dine egne felter.
Tilføj et nyt felt
Klik på Tilføj nyt felt, vælg en felttype (fx tekst), og skriv navnet på feltet, fx “Firmanavn” eller “Bemærkninger til bestilling”.
Du kan tilføje så mange felter, du vil.
💡 Tip: Brug ekstra felter til praktisk information, der hjælper dig med at levere bedre service – fx firmanavn, reference, adresse eller særlige ønsker.
Husk at gemme
Når du er færdig med at tilføje felter, skal du trykke på Gem oppe i højre hjørne, så dine ændringer bliver gemt.
Dit færdige resultat
Du kan nu se de ekstra felter på betalingssiden for dit produkt, præcis som dine kunder vil opleve det.