Spring videre til hovedindholdet

Jeg er logget ind i Stripe, men kan ikke se mine betalinger

Denne guide hjælper dig med at finde dine betalinger i Stripe når de ikke vises som forventet.

Opdateret over en uge siden

Hvis du er logget ind i Stripe og dine betalinger ikke vises, skyldes det næsten altid at du står på den forkerte underkonto. Stripe grupperer dit cashflow efter kilder, og eftersom Lumant bruger Stripe Connect, ligger din Lumant konto som en separat underkonto under dit normale login.

Det betyder at du stadig bruger det samme login, men dine betalinger kan ligge et andet sted end du forventer.

Er du logget ind på rigtige konto?

Kig oppe i venstre hjørne under dit navn.

Der skal stå Lumant med småt. (Se billedet herunder)


Verificerer dette, og gå videre til en af de 2 understående punkter:

Der står Lumant under mit kontonavn

Så er du på den rigtige konto.

Nu kan du se dine betalinger og arbejde videre. Hvis du vil læse mere om hvordan du administrerer dine betalingsmetoder, ser udbetalinger og meget mere, kan du klikke her.

Der står IKKE Lumant under mit kontonavn

Skift til den rigtige underkonto ved at gøre dette:

Tryk på firkanten øverst i venstre hjørne i Stripe.

Tryk på dit firmanavn i menuen.

Tjek igen om der nu står Lumant med småt i venstre hjørne.
Nu burde dine betalinger være synlige.

Besvarede dette dit spørgsmål?